Svartögdsväsen


Jag är ditt sköra ångestskrik

alla minnen du önskar var glömda

tusenfalt          tusenfalt

            skräck från mina händer

 

Jag är allt obskyrt du andas in

alla svek som ska krossa din livskraft

sinnesslut           sinnesslut

              skuld från dina väggar

 

Jag är det djup du faller i

all den fasa som skär dina nätter

ondskekall           ondskekall

               is från mina själar

 

Jag är ditt mest groteska vrål

all den galenskap du trott var andras

evigdom           evigdom

            hets från dina maror

 

Jag är de kväljningar du skyr

alla snedsteg som spräcker din ryggrad

äckelsmek           äckelsmek

               hån från mina fingrar

 

Jag är den abstinens du flyr

alla syner som vrider din hjärna

maktfullhet           maktfullhet

 

                                   jag är mer än allt du fruktar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0